Technikai támogatás

Az Ivibet megérti a minőségi technikai támogatás fontosságát a felhasználók kényelmes játékélményének biztosításában. Az Ivibet ügyfélszolgálata a nap 24 órájában, a hét minden napján működik, hogy segítsen megoldani bármilyen felmerülő kérdést vagy problémát.

Hogyan léphetek kapcsolatba a műszaki ügyfélszolgálattal?

Az Ivibet többféle kapcsolatfelvételi módot kínál a műszaki támogatással, hogy a felhasználók kiválaszthassák a számukra legkényelmesebb opciót.

E-mail

E-mailes Ivibet Magyarországon kapcsolatfelvételhez a következő címeket lehet használni:

Ez a módszer minden kérdéshez megfelelő, vagy ha dokumentumokat kell küldeni. Az Ivibet szakemberei általában 24 órán belül válaszolnak az e-mailekre.

e-mail

Élő chat

Az élő chat a leggyorsabb módja a segítségkérésnek. A chat gomb az Ivibet weboldal jobb alsó sarkában található. A chat 0-24 órában elérhető, és az operátorok általában néhány percen belül válaszolnak.

chat

Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel egyéb módjai

Az e-mail és chat mellett az Ivibet visszajelzési űrlapot is kínál a weboldalon. Itt hagyhat üzenetet a megfelelő kategória kiválasztásával. A válasz 24 órán belül érkezik e-mailben.

visszajelzési űrlap

Támogatási üzemmód

Az Ivibet ügyfélszolgálata a következő módokon működik:

  • Chat: napi 24 órában, a hét minden napján
  • E-mail és visszajelzési űrlap: válasz 24 órán belül

Az Ivibet igyekszik a lehető leggyorsabban válaszolni minden megkeresésre. Átlagos válaszidők:

  • Chaten: 2-3 perc
  • E-mailben és visszajelzési űrlapon keresztül: legfeljebb 24 óra

Az Ivibet támogatói csapata több nyelven beszél, beleértve a magyart és az angolt, hogy kényelmes kommunikációt biztosítson minden ügyfél számára.

Visszajelzés a technikai támogatásról

Az Ivibet folyamatosan dolgozik a technikai támogatás minőségének javításán, és értékeli a felhasználók visszajelzéseit. Minden ügyfélszolgálati megkeresés után a ügyfelek rövid kérdőívet kapnak, ahol értékelhetik a szolgáltatás minőségét.

Íme néhány visszajelzés az Ivibet ügyfeleitől:

  • "Nagyon gyors és professzionális szolgáltatás. A problémámat percek alatt megoldották!" - Gábor, 28 éves
  • "Kellemesen meglepett a támogatás minősége. Az operátor udvarias és hozzáértő volt, mindent érthetően elmagyarázott." - Erzsébet, 35 éves
  • "A pénzkivonással kapcsolatos problémám miatt fordultam hozzájuk, gyorsan megoldották. Köszönöm a kiváló szolgáltatást!" - István, 42 éves

Ha az ügyfeleknek javaslataik vannak az ügyfélszolgálat javítására, az Ivibet mindig örömmel fogadja ezeket. Az ötleteket a weboldalon található visszajelzési űrlapon keresztül lehet elküldeni.

Az Ivibet arra törekszik, hogy ügyfelei számára ne csak a legjobb fogadási és játéklehetőségeket kínálja, hanem elsőosztályú támogatást is. A vállalat célja, hogy a platform használatát maximálisan kényelmessé és élvezetessé tegye. Az ügyfelek bármilyen kérdéssel vagy problémával fordulhatnak hozzájuk - az Ivibet ügyfélszolgálata mindig készen áll a segítségnyújtásra. A technikai támogatás megfelel az adatvédelmi szabályzatnak.